Nejde naklikat objednávka

Možné problémy, se kterými se můžete setkat v závěrečné fázi objednávky – stránka Pokladna

Protože tyto funkce shopu jsou dodávány třetími stranami, nemůžeme do nich zasahovat. Snažíme se však působit na tyto skupiny programátorů, aby alespoň chyby eliminovaly. Někde to přesto nejde vzhledem k vašemu individuálnímu nastavení počítače.

Nezobrazí se nabídka možností dopravy a platby

Podmínkou je mít vyplněná všechna povinná pole (označená hvězdičkami). Někdy se tato funkce však kousne a možnosti dopravy se nezobrazí ani poté. Příčiny můžou být dvě:

  • Nastavení státu musí odpovídat správné PSČ – pro Česko musí být PSČ v rozsahu 10000 až 79999, a pro Slovensko 80000 až 99999 a 00000 až 09999.
  • Zakousnutá funkce – ručně ji spustíte tak, že prokliknete (sem a tam) škrtací box Doručit na jinou adresu (vlevo dole). To pomůže.

Nejde vybrat výdejní místo Zásilkovny

Příčiny můžou být dvě:

  • Vámi zvolená pobočka Zásilkovny je buď dočasně uzavřena nebo má naplněný limit příchozích zásilek. Tudíž systém, který se dotazuje přímo serveru Zásilkovny, vám nedovolí tuto pobočku vybrat. Řešením je vybrat buď jinou nebo den dva počkat anebo vybrat jinou a do poznámky napsat tu kterou chcete, protože než objednávku zpracujeme, pobočka se většinou uvolní a z naší administrace ji pak můžeme změnit.
  • Ze SEZNAMU poboček nejde vybrat vámi zvolená – vyberte ji z MAPY, kterou si rokliknete v detailu vašeho místa.

Příčinou druhého bodu je funkce Sledovani polohy, kterou máte zřejmě vypnutou v prohlížeči, a možná o tom ani nevíte. Je to bohužel součástí rozhraní API ze strany Zásilkovny, které využívá tuto usnadňující funkci a nehodlá ji nějak limitovat. Zákazníkům, kteří ještě nikdy tuto funkci neaktivovali, při výběru pobočky vyskočí okno o tom, zda tuto funkci chtějí povolit, nebo na stránkách blokovat. Toto nastavení si prohlížeč pamatuje dokud není vymazána/vyčištěna Cache paměť prohlížeče. Je to víceméně o tom, že většina lidí nečte co odklikává a rovnou kliknou Nepovolit/Blokovat, protože nechtějí, aby je někdo sledoval.

Nepřišel potvrzovací email

Okamžitě nás kontaktujte, nejlépe emailem.
Častou chybou je, že v roztržitosti vyplníte nesprávně email. Takovéto překlepy jsou nejčastější příčinou.

Nic nejde

Pokud žádný pokus nepovede k dokončení objednávky, doklikejte objednávku jakýmkoliv způsobem a předtím do zelené poznámky k objednávce připište jak to chcete dopravit a zaplatit – my to zkusíme před administraci ve vaší objednávce změnit. Případně pošlete doprovodný email.