Proč reklamovat

Proč reklamovat

Reklamace nám pomáhají zlepšovat se!

Je možné, že dostanete součástku, která nedělá to co má, ale kvůli nízké ceně nad tím mávnete rukou a necháte to být.

To však neděláte správnou věc.

My právě potřebujeme vědět co jsme poslali špatně nebo jaká součástka je vadná či po relativně krátké době odešla.

Co nejdřív pošlete email nebo využijte náš Kontaktní formulář.

Máme již docela dost produktů a není v našich lidských silách uhlídat celý sortiment. A proto je pro nás důležitá zpětná vazba. Naši zákazníci nám tímto způsobem pomáhají přijít na to, kde se vyskytuje problém. A my pak učiníme příslušné kroky. Aby Hezký den měli i naši další zákazníci.

Včasné reklamace nám pomohly ušetřit spoustu peněz a zklamání.

Například:

  • Některé produkty (zvláště některé typy DC/DC měničů) jsme přestali nakupovat a zcela jsme je vyřadili z naší nabídky.
  • U některých výrobků dodavatel uváděl čínské parametry a my jsme to museli opravit na pravou míru.
  • Dodali nám zboží s jinými rozměry. Typicky se to již dvakrát stalo s napájecími konektory typu zásuvka. Nejpoužívanější jsou 2,1/5,5 mm a ty objednáváme stále dokola. Občas nám náš čínský partner pošle 2,5/5,5 mm (řekli bychom spíš úmyslně než neúmyslně). A do těchto zásuvek konektor nezasunete.
  • Pro testery součástek TC1T7 jsme museli najít jiného dodavatele (původního výrobce, kterého průmyslové čínské fabriky zcela převálcovaly) – více v článku TC1 a čínské padělky.
  • Polovodiče nebereme z Číny vůbec.
  • … a mnoho další drobných reklamací, které nám pomohly vylepšit technickou dokumentaci a popis reálných vlastností produktů.

V procesu reklamace neplatíte žádné dopravné

Zpětné zásilky reklamovaných výrobků od vás k nám zajišťujeme prostřednistvím Zásilkovny. Za tím účelem vám pošleme štítek pro zpětnou zásilku. Reklamovaný produkt zabalíte, na krabičku nalepíte štítek, odnesete do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny, a jen tak jim to tam podáte. Nebudete nic platit, podepisovat ani vyplňovat. Jakmile produkt dostaneme do ruky, můžete si vybrat zda budete chtít poslat obratem jiný, odzkoušený nebo zda budete chtít vrátit peníze. Pokud by dvakrát za sebou byl reklamován stejný produkt, peníze vracíme automaticky (vylučujeme poslání třetího kusu),

Často se stává, že k reklamovanému produktu, který hodláme poslat, si zákazníci z naší nabídky ještě něco vyberou. V tom případě platí jen poloviční náklady na dopravné (kromě dobírkovného).