Nepřišel email

Nepřišel potvrzovací email

Pokud vám po odeslání objednávky nepřijde potvrzovací email do 10 minut, prosíme, čtěte:

Pokud se vám po odeslání objevila stránka s rekapitulací odeslané objednávky a jejím přiděleným číslem, můžete si být jisti, že vaši objednávku máme. Nicméně čtěte dál:

Než nás budete kontaktovat, podívejte se, prosíme, do vaší spamové složky, nebo u GMAILu do složky PROMOAKCE (to je taková jejich připitomělá fíčura, která funguje jen tak napůl), zda tam náš email neuvízl. Také jsme zjistili, že jednu dobu naše emaily GMAIL natvrdo mazal (nemohli jste je najít ani ve spamu), proto zkuste raději uvádět email s českou doménou. Občas se stane, že nějaký jiný poskytovatel emailové pošty naše odeslané Potvrzení o přijetí objednávky uloží jako spam (nevyžádanou poštu), potom si nás dejte do výjimek.

Pokud ani ve spamu náš email nenajdete, prosíme, neprodleně nám pošlete email.

Mezi drtivou většinu příčin patří překlepy ve vaší emailové adrese, což roztržitostí snadno napácháte. Vaši emailovou adresu totiž dále předáváme přepravcům, kteří vám na ni posílají avízo k dodání zásilky. Proto nepřijetí našeho potvrzovacího emailu nepodceňujte a je každopádně vhodné nám poslat email (a ne telefonovat), protože my porovnáme obě emailové adresy (tu, ze které nám posílate email s tou co jste uvedli v objednávce) a ze strany naší administrace to jednoduše opravíme.

Typické překlepy:

Tyto dva představují asi 80 % všech chyb.

  • gmail.com – gmail.cz – GMAIL nemá českou doménu
  • seznam.cz – seynam.cy (nebo podobné kombinace) – záměna Y/Z na klávesnici

Některé z překlepů sice dokážeme opravit sami bez toho, abyste nám psali, ale v tom pracovním shonu, jaký poslední dobou zažíváme, si toho nemusíme všimnout.